Smashbox Ultimate Beauty Palette

29 10 2008

Jag säger bara WOW! I Smashboxs nyhetsbrev idag fanns denna godbiten med. Den senaste tiden har även flera andra märken gjort paletter, bla Viva la divas Ultimate Make Up Box.

 Jag har därimot saknat en palett från ”high-end” märkerna, och här kom en knallfin palett från mitt gamla favoritmärke Smashbox. Tyvärr så har Smashboxs tidigare skuggor inte varit så mycket att hurra för, så jag chansar på att denna är mer pigmenterad och underbar än de vanliga skuggorna. Drömma kan man ju…


Åtgärder

Information

3 responses

29 10 2008
Bjooti

Viva la Divas skuggor är oerhört mycket bättre än Smashboxs tycker jag. Och en hel massa billigare. Härligt!

20 12 2008
Paulina

Den hade jag inte tackat nej till, kanske i julklapp? 🙂

25 06 2009
Marie

Vart kan man köpa den???? Vill verkligen ha den!

Lämna en kommentar